NOVINKY & AKTUALITY
22.02.2022
Potřebujete poradit?
Jsme Vám k dispozici
po-pá 9 - 12 13 - 17
so zavřeno
mob.: 603384635
22.02.2022
Naše prodejna je kontaktním místem PPL a GLS, zde je možné zásilky nejen vydat, ale i podat.
Výdej zásilek do 16.30hod
12.12.2017
Pro nestandartní velikosti oblečků pro psy máme řešení, volejte 603 384 635 nebo pište na e-mail tobbi@tobbi.cz. Vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.
ZVERIMEX Špalíček
Obchodní podmínky firmy
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě firmy uvedené v odstavci 1., těchto obchodních podmínek. Před uskutečněním objednávky si prosím tyto podmínky důkladně přečtěte, smluvní vztah, který vznikne objednávkou je uzavřený v souladu s právním řádem České republiky. Odesláním objednávky souhlasí spotřebitel (spotřebitel je kupující koncový zákazník našeho internetového obchodu)s obchodními podmínkami a jsou tedy považovány za sjednané.
1. Dodavatel a fakturační údaje, kontaktní adresa
Zdeněk Hoffmann ZVERIMEX Špalíček
Dr.Martínka 6
700 30 Ostrava-Hrabůvka
IČ 11194804
Zapsán v registru živnostenského úřadu magistrátu města Ostrava pod č.j. 02375B/T/01.
mobil: +420 603 384 635
E-mail: tobbi@tobbi.cz
Web: www.tobbi.cz
(dále jen dodavatel)
2. Kupní smlouva
Vzniká mezi dodavatelem a spotřebitelem v momentě kdy prodávající umístí zboží na své internetové stránky, spotřebitel odešle objednávku a dodávající objednávku přijme. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí na e-mail zadaný spotřebitelem nebo telefonicky, na vznik smlouvy toto potvrzení objednávky nemá vliv. Takto vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit jen na základě dohody obou stran nebo na základě zákonných důvodů.
Náklady na použití komunikačních prosředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy si spotřebitel hradí sám.
Zasláním objednávky spotřebitel stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, rovněž tak s podmínkami reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí.
Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem platným od 1.1.2014 a zákonem o ochraně spotřebitele. Vše ve znění novel.
3. Storno objednávky
Prodávající si vyhrazuje zrušit objednávku v případě, že dodávka zboží od odběratele výrazným způsobem došla ke změně ceny pro kupujícího nebo zboží dodavatel nedodal v deklarované jakosti, či množství. O tomto bude spotřebitel informován e-mailem nebo telefonicky a objednávka bude provedena, či zrušena na základě dohody. V případě platby spotřebitelem předem, bude spotřebiteli vrácená platba na účet spotřebitele do 14dní po vyřízení reklamace a tímto se ruší kupní smlouva.
4. Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14dní po převzetí zboží. Počítá se od prvního dne převzetí zboží spotřebitelem. 14dní se myslí po sobě kalendářně následujících, nikol pracovních. Spotřebitel uvede zboží do původního stavu a musí vrátit, vše co na základě kupní smlouvy získal. Vrácené zboží spotřebitelem, které přišlo poškozené vinou poštovní přepravy, za takovou škodu odpovídá spotřebitel a prodávající není povinen takové zboží přijmout zpět. Spotřebitel uplatní náhradu škody u poštovního přepravce, v případě České pošty kontaktujte zákaznickou linku 840 111 244. Zboží, které bylo upraveno na přání spotřebitele,(nikoliv pokud spotřebitel upravil zboží sám) může být vráceno prodávajícímu, ten si ovšem má právo započíst náklady spojené s úpravou zboží, či takové zboží vůbec nepřijmout. Spotřebitel uvede zboží do původního stavu a tímto předejde o snížení finanční částky a náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Finančí částka bude spotřebiteli vrácena na jeho bankovní účet, který je uveden ve formuláři o Odstoupení spotřebitele od smlouvy. Lhůta pro odstoupení spotřebitele od smlouvy , je zachována pokud spotřebitel v mezidobí jejího průběhu odešle podnikateli oznámení, že odstupuje od smlouvy.
5. Výměna zboží
Spotřebitel má právo na výměnu zboží z důvodu objednaní špatné velikosti, barvy . Zboží určené k výměně, spotřebitel nemůže zaslat na dobírku prodávajícímu. Takto zaslané zásilky spotřebitelem nebudou prodávajícím přebrány. Zboží určené k výměně prodávající nevymění a vrátí spotřebiteli v případě, že došla zásilka poškozená, dále že zboží bylo zjevně použito, zboží vykazuje vady, které prodávající nezavinil, se zbožím bylo manipulováno, tak že ztratilo původní velikost, barvu, celkový vzhled.
6. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje spotřebitele jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky. Zákon o ochraně osobních údajů č. 101/200Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Pokud se spotřebitel zaregistruje v našem internetovém obchodě, dává tímto souhlas se zpracováním a shromažďováním osobních údajů v databázi prodávajícího a to do doby jeho písemného nesouhlasu s nakládáním jeho osobních údajů.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinností dnem 1.1.2014